W trakcie edycji 2022 na scenie głównej wysłuchasz:

Przemysław Klima
Droga do doskonałości.
Od 2020 posiadacz jednej gwiazdki Michelin. Znalazł się na liście 100 najlepszych szefów kuchni na świecie (wg. The Best Chef), został okrzyknięty Szefem Przyszłości.
Szef kuchni restauracji Bottiglieria 1881 w Krakowie. Obecnie jedynej w Polsce odznaczonej gwiazdką Michelin.

Jarosław Walczyk
Zarządzanie zespołem, czyli jak być w kuchni liderem i autorytetem?
Jak budować relacje w zespole i z zespołem? Jak zdobywać autorytet? W jaki sposób tworzyć zespoły samodzielne i skuteczne w działaniu?
Często słyszymy, że szef kuchni jest tak dobry, jak dobry jest jego zespół. Jarek Walczyk odkryje tajniki tworzenia zespołów osiągających perfekcję.

Sławomir Głomski
Food cost bez tajemnic. Jak o połowę zredukować straty w restauracji?
Podczas projektowania food cost'u udział strat w obliczeniach jest często ignorowany. To błąd, który może zrujnować restauratora. Zaskoczy Cię informacja w jaki sposób niepostrzeżenie tracisz pieniądze każdego dnia, a jeszcze bardziej prosta recepta na ograniczenie strat.

Monika Biblis
Kuchnia i filozofia Pięciu Przemian.
Według raportu OECD choroby cywilizacyjne pochłoną miliony istnień ludzkich w ciągu najbliższych 30 lat. Dlatego gotując dla gości, warto gotować zdrowo. Inspirację przynosi medycyna chińska, powstała na przestrzeni kilku tysięcy lat i wywodząca się z niej chińska dietetyka i kuchnia Pięciu Przemian.
Uniwersalne zasady podniosą jakość dań w każdej restauracji. Jakie to zasady? Zapraszam do wysłuchania półgodzinnego wystąpienia.

Krzysztof Szulborski
Eko-moc czy eko-bzdury, czyli wszystko co szef kuchni powinien wiedzieć o żywność ekologicznej.
Czy korzystanie z produktów ekologicznych w retauracji to dobry pomysł? Czy moda na eko pozostanie niszą czy stanie się naszą codziennością?
Jakie są wady i zalety żywności ekologicznej? Na co zwracać uwagę i jak nie dać się oszukać.

Jakub Jaworski
Unikamy wege wpadek, czyli kiedy dania roślinne w karcie podnoszą popularność restauracji?
Czy warto poszerzyć menu o dania kuchni roślinnej? Wegetarianin, weganin, fleksitarianin czy da się się wszystkich zadowolić? Na co zwrócić uwagę? Co w praktyce szefa kuchni oznacza wzrost segmentu dań roślinnych?

Marcin Dyrda
Ponadprzeciętny serwis w obsłudze sali. Na co warto zwracać uwagę i dlaczego?
Kiedy gość nie doświadcza w restauracji bardzo negatywnych lub pozytywnych sytuacji, obsługa staje się dla niego transparentna.
Jeżeli jednak chcemy, aby nasi Goście poczuli, że zostali potraktowani wyjątkowo i nieszablonowo, dobrze jest zapoznać/przeszkolić personel pod kątem ponadprzeciętnego serwisu.

Wojciech Harapkiewicz
Tworzenie karty na podstawie analizy kosztów. Negocjacje z dostawcami.
Co oznaczają alternatywne zakupy? Jak uprościć produkcję by obniżyć koszty? Kiedy i jak korzystać ze specjalnych ofert?
Poznaj tajniki skutecznych negocjacji z dostawcami oraz sposoby skrócenia łańcucha dostaw. Zaprzyjaźnij się z elastyczną kartą menu i przedstawicielem handlowym Twojego dostawcy.

Agnieszka Mazurek
Greenology, czyli dieta roślinna w menu szefa kuchni.
Dieta roślinna to nie tylko sposób żywienia ale aktualnie popularny trend i wymagania już co drugiego klienta odwiedzającego restauracje.
Dzięki Greenology poznasz lepiej swoich klientów i dostosujesz swoją ofertę do ich potrzeb. Pokażemy jak stworzyć atrakcyjne roślinne dania i wznieść gastronomiczny biznes na wyższy poziom.

Katarzyna Cienka
Sami możemy wiele, RAZEM WSZYSTKO. Prawdziwa historia sukcesu restauracji, którą nagle opuścił szef kuchni.
Determinacja, upór, zespół, wiara i solidarność.
Historia 12 kobiet, które bez doświadczenia i wykształcenia gastronomicznego z dnia na dzień poprowadziły restaurację przynoszącą kilka milionów dochodu.

Andrzej Kruczyński
Wygrywają odważni. Nie bój się niepowodzeń.
Co nas nie zabije, to nas wzmocni.
Wykład motywacyjny w oparciu o ponad 30- letnie doświadczenia w JW GROM i na Stadionie Narodowym (Euro2012). Trudne początki, niesamowicie realistyczne i mordercze treningi. Budowanie zespołu. Uczymy się od najlepszych. Wszystko po to, aby odnieść sukces!

Angelika Borysiak
Dobre sposoby na złe opinie, czyli jak (nie) odpowiadać na recenzje w internecie.
Jak radzić sobie z internetowym hejtem i niskimi ocenami lokalu gastronomicznego? Usuwać, odpowiadać czy milczeć? O restauracyjnych recenzjach, które bywają uzasadnioną krytyką, a czasami bywają wyssane są z palca.
Angelika Borysiak – specjalistka w obszarze digital marketingu i komunikacji w social mediach.